Sadeturkkahvesi Kullanan oldumu bebeğine işe yaradı mı oğlumun yanakları pütürlü kırmızı ve kabarıyo sürekli. Sürekli bi krem veriyo doktorlar ama işe yaramıyo şimdi bunu yazmış işe yaradımı kullananlarda
Nanem123 Sadeturkkahvesi benim oğlumda öyle onun bir faydasını görmedim bepantol otopik ciltler olanı var yeni çıktı o çok işe yarıyor tavsiye ederim
Zyneppp Evet benim oğlumdada vardı atopik diyolar bol bol sür derdi zararlı bişey değğl kortizon yok zaten içinde bazen faydasını görüyorum bazen aynı duruyodurdu ama işe yarar Şuan elimin altında hemen kızarsa sürüyorum