Habibetlppp rica ederim canım. Nerede kalıyorsunuz eğer aynı yerde isek doktor bile tavsiye edebilirim O sizin içinizi daha çok rahatlatır Gerçekten eğer düzelmeyecek olsaydı Benim kızımın ki düzelmezdi çok kritik noktadan çevirdik Biz çocuğu böyle birazcık ombul Hatta bayağı bir tombul bebekti herkes dedi işte etinden kilosundan öyle yürüyor Benim hiçbir zaman İçime sinmedi böyle o aslında 12 aylıkken falan yürümeye başladı da 13,5 aylıkken artık pürüzsüz şekilde yani düşmeden kalkmadan yürümeye başladı hala aynı şekilde böyle evlilik fark edince bu sefer Anladım Hani normal olmayan bir şeyin olduğunu doktora götürdüğümüzde direkt Güneş tedavisi Güneş dedi güneşten sakın kaçırma dedi devletimin eksikliğinden oluyor dedi Büyük ihtimal sizin de D vitamininizi eksiktir sizden gelen bir eksiklik de vardır bebek de eçiyor İnşallah Allah’ın izniyle Üzülmeyin