Kızlar 7 aylık olduk ek gıdaya geçtik. Yemekte bi sıkıntı yok yemeğini yiyor sütüm de yeterli. Fakat kabız oluyor. Sebebini suya bağlıyorum. Suyu hiç bir şekilde içiremiyorum çocuğa.. çeşit çeşit biberonum var hangisini verdiysem almıyor sadece ucuyla dişini kaşıyor o kadar. Kaşıkla da denedim atıyor ağzından. Ne yapmalıyım?