_ahmetkader berenselen-16 ben satiyorum ama uygununuza gelirmi bilmem hic kullanmadik pilsan marka teyipli kumandali bi araba isterseniz resim atabilirim
PnarYektaA berenselen-16 bizde var 12 v kırmızı renk e bebekten alınmıştı zamanında kullanmaya kullanmaya aküsü boşaldı yenisi alıp takcaz eşime sorim satmak isterse yaşadığımız yer uygun değil sürmeye evde de az kullandı