ruveydaensar gocebebirbayan lansinoh sitesine mail atarsınız bebeğinizin ayını da yazarak detaylı bilgi veriyorlar. Ben öyle yapmıştım
Tugba92 ruveydaensar kimisi F başlıklı emzik için 9. Aydan sonra kullanılır diyor. Lansinoh firması nasıl bilgi verdi size?
ruveydaensar Tugba92 ben sorduğumda kızım 6 aylıktı. M önerdiler . Şu an 8 aylık hala onu kullanıyorum. Eğer mamayı içerken yanakları dolu dolu olursa bı alt akış hızını kullanın . Yok emerken yanakları çok içe doğru cokuyorsa bi uste gecebilirisniz demişlerdi .