19 günlük bebem göğsümü bırakmıyo 😥 emziriyorum 5 dk olmadan uyuyo uyandırıyorum 15 dk rahat emziriyorum uyu uyandır vs ama bıraksam saatleece göğsümde durcak artk acı çekiyorm göğüslerim yara olcak yemek yemeye fırsatım olmuyo sürekli bağırıyo gaz sancısı yok damla kullanıyorz sütüm de var elhamdürillah benim çocuğa özgü bi durum mu yoksa hepsi mi böyle bi akıl verin destek olun lütfen 😭😭😭