Minel-inannesi
Bende çok ağır yemeklerle başlamayı düşünmüyorum ki, en azından bir çorbanın tadına baksın istiyorum. Kabak havuç haslamasi tadimlariyla da bir ay geçirmek istemiyorum açıkçası,, çocuklar hareketlendi biraz da kalori lazım, sizinkisini bunlar bile kabız yaptıysa, olacağı varsa da her türlü oluyor demekki diye düşünüyorum. Biz kuvezde kaldık, kolu apse yapmıştı, 2 sise antibiyotik içti daha 1 haftalikti, ilaca aşiya dair herşeyi veriyoruz çocuklara, onlarında kabız gibi yanetki yapma ihtimalleri var, o nedenle biraz cesur olmak istiyorum ek gıda konusunda, çocuğum da sağlığını düşünerek.. çay kaşığı da olsa denemek istiyorum, gidişata göre devam ederim yada bırakırım artık.