Almila0101
Sezeryan göbegi diye bişey yok aslında.
Dogumdan sonra yemepe devam ediliyor normal sezeryan farketmez o göbek kalıyor öylece.
Vucud sütü hersekilde üretiyor bazen bazı durumlarda destek takviye gerekiyor.
Hamur ve beyaz yiyeceklere fazla kaçırmadan aksam 6-7 yemeği kestiniz mi bol su ve emzirme ile verebilirsiniz emzirme cok onemli aslında bu konuda.
Spor yapmanız içinde 6 ay beklemeniz lazım. Onun harici simdilik ancak yediklerinize dikkat edebilirsiniz.
Ödeminiz vardır bol su için dinlenin yavas yavas vucud atacaktir