Askdurum Arkadaşlar rota aşısının tadı nasıl, yaptırma zamanımız geliyor ama kızım damlayı kusar diye çok korkuyorum sizin bebekleriniz nasıl tepki verdi tadı kötü mü bilgi verir misiniz lütfen dardayım
Melis1706 Askdurum Yuzunu degistirdi bkraz saglik ocaginda yaptilar 3. Ayinda hafif buenunu cıkmislardi yutsun diye 5. Ayda icti
parla19 Askdurum aa tadı çok güzel hiç korkmayın portakal aromalı şekerliymiş hemşiremiz öyle söylemişti ve bebeğim hiç kusmadı çok sevdi emzik kullanıyorsa arkasına emziği takın hemen 😂
YaseminAren Askdurum sekerlıymıs normalde bebekler sevıyor dedı ebemız ama bızımkı sevmedı ılk aldıgımda 775 lıraydı 5 ay once falan ben bısı demeden ebemız pahalı kısmasın zıyan olmasıj annesı mınık mınık verelım dedınben tuttum o agzına belkı 5 6 kerede sıktı ufak ufak
thecamellia Askdurum doktor yada hemşire yapıyor zaten biz rutin kontrolde aşıyı alıp götürmüştük doktorumuz yapmıştı zaten kaldırmıyor hemen kusmasın diye sıkıntı olacağını sanmıyorum
Uzayyy Fizyolojik serum büyüklüğünde. Merak etmeyin benim bebeğim de herşeyi kusar ama çok az içmiş olması bile yeterli oluyor . İçmeme şansı yok , tadı güzel
S2022 şu tüp şeklinde fizyolojik serum gibi 2 kerede ağzna sıkıyo,tadını bilemm sonçta biz içmyruz,benm bebeğim içmişti bişeyde yapmdı,zaten ağzna değse yeter demişti doktor ,kusar diye bende söylmştm
Askdurum YaseminAren 1070 tl olmuş şimdi bende ziyan olmasından korktum o yüzden, çok teşekkür ederim
Askdurum anestod Ay onu sormayı unutmuşum aşı kartına işleniyor mu bende kendim vermeyi isterim çünkü