Canım kadınlar merhaba,
9 aylık kızım 3-4 gün önce aralıksız kusunca hastaneye götürdük. Kan idrar tahlili yapıldı serum takıldı. Ama hastanede olduğumuz süre boyunca korkudan aralıksız ağladı. Haklı tabii iğne yapılıyor tanımadığı insanlar müdahale ediyor. Hastalığı geçti ama huyu kaldı. Sürekli ama sürekli ağlıyor bir tek uyurken sesi çıkmıyor. Bu geçici bir süreç mi korktuğu için mi oldu acaba yoksa böyle mi kabul etmeliyim artık? Ya da hastalık geçmedi mi acaba? Çok yoruldum çözümü olan var mı?