afifem1 arkadaşlar bebeği şaşılık yüzünden ameliyat olan var mı süreç nasıl işliyor ameliyat sonrası çok fazla acı ağrı oluyor mu ortalama kaç günde toparlanıyor bebekler birde hastane ne kadar süre kalınıyor bilgilendirirseniz çok mutlu olurum
Tsengonul afifem1 biz olduk 21 aylıkken hastanede kalmadı aynı gün çıktı ameliyat olduğu gün zor geçti anesteziden kurtulamadı
Slmrkn afifem1 bi arkadaşımın cocugu ameliyat oldu cocuk bir 2 yaşındaydı 2 gün kaldılar hastanede ameliyattan sonra gözlük kullanmaya devam ettiler ama gözleri baya baya iyilesmisti .çok geçmiş olsun Rabbım bu güzel günlerin hürmetine şifa versin
Happyss afifem1 yok canım o gün çıkardılar çok anlamıyorlar şükür öyle ağrı sızı pek olmuyor kolay geçecek inşallah