Merhaba arkadaşlar . Burda birkaç anneyle konuştuk bu konuyu ama ben yine de sormak istiyorum bu durumla karşılaşan diğer annelerimize . Kızım bugün 2 aylık oldu. Doğduğunda saçının ön kısmında beyaz bir tutam saç ile dünyaya geldi. Çocuğunda böyle olan ,kendinde olan ya da çevresinde olan anneler yorumlarınızı alabilir miyim. Bir rahatsızlık Allah korusun bir sağlık sorunuyla karşılaşan oldu mu. Bu arada daha sonra eşimin tarafında 3 kişide çıktı bu beyaz saç. Bizim bildiğimiz tabii belki daha fazla da olabilir sayısı. Genlerde olabilir diye düşündüm sonra ama siz değerli annelerimin yorumlarını da merak ediyorum . Herkese sevgiler saygılar 😊