Uyukizim-33 Girer girmez mi başladı uykusuzluk .tam uyku düzenimizi oturtmuştuk ki 4.aya girdik. Huzursuz uykusuz sürekli kucak istiyor. Bi de burnu tıkalı bebemin . Bütün ay boyunca böyle mi olacak bilenler bilmeyenlere anlatsın lütfen
Birannisbirbebis Uyukizim-33 1 aya yakın sürdü bizim ki allah yardım etsin cidden atak dönemleri hayatı sorguluyorum 😀
Sinem61 Uyukizim-33 öncelikle bol sabır diliyorum size çok zor bir süreç . Bizimki bir ay kadar sürmüştü sanırım ama arkadasiminki iki gün sürmüştü. Bebekten bebeğe değişiyor
Uyukizim-33 Masaldyg daha yeni Rahatlamıştım . Kızım kolik azaldı derken 4. Aya girdik inşallah çabuk geçer
Uyukizim-33 Birannisbirbebis eşim dün gece diyo ki ay ay takip ediyorsun bizim zamanımızda bu mu vardı. Yoktu belkı de vardı ama bilinmiyordu . Tüm gün papağan gibi omzumda gezdi
AselVera Ay atağı 4 aylık olduğu zaman mı başlıyor? Bizde 3 ay 29 günlüğüz ama 1 aydır mahvetti beni :(
Kokoshbaby AselVera hyr dogum tarihine göre hesaplama yapiyorsunuz eğer suan bebeğiniz huysuzsa ya karnı agriyordur yada damaklari kabarmis rahatsiz oluyordur bagiriyorsada sesini kesfediyodur🤣
Birannisbirbebis Uyukizim-33 şimdi ki çocuklarda var valla alfa kuşağı olduğu için zaman ve genler değişiyor biz öyle dümdüz büyümüşüz 😀
Teomom1 Uyukizim-33 o zamanlar da vardı ama büyüklerimiz çocuk huy değiştirdi derdi. Huy değiştirme şimdi atak işte. Daha bilimsel şekilde takip edebiliyoruz. 😄