Sehran96 Oğlum kabız doktor debridat şurup yazdı günde üç kez beş ml veriliyor ama aşırı çok değil mi bu miktar. Bebeğim daha 8 haftalık üstelik bir haftadır kullanıyoruz ne gazı geçti ne kabızlığı 🤦♀️