Mlk22 Kızım 9 aylık doktor kalbinde üfleme olduğunu ama hafif olduğunu söyledi kardiyolojiye gidicez tedbir amaçlı.. Var mı bu durumu yaşayan nasıl bir süreç geçiyor mu kendiliğinden tedavi vs mi görcek kuzum 😢
Salliyaa Mlk22 biizmde 3 aylıktan beri var masum bir ufurum kardiyoloji ye gittik seneye tekrar gelin masum kendiliğinden kapanır zamanla dedi su an 13 aylık hala var 5 ay sonra kontrole gideceğiz kardiyolojiye tekrardan
Pnryndkurt Mlk22 bizdede var 3 aylığız 2 aylıkken öğrendik kendiliğinden kapanır dedi doktor 6 aylıkken tekrar bakılacak endişe edilecek bir şey yok dedi
Mlk22 Doga0812 kalp kapakçıklarıyla alakalı bir sıkıntı doktor açıkladı ama o anki psikoloji ile dinleyemedim bile