Sena03 benim full mamayla beslenen bebeğimde bile oldu , dogdugunda oldu 1 gun işin tedavisi gordu gecti sonra 33 gunluken deger artisi oldu bakildi onemli gorulmedi , onemli olan degerleri cunku 11 in ustu olursa beyne etki ettiğini soyledi bize hemşire. Takip edin bol bol besleyin illaaa anns sutu alacK diye diretip mamayi geri plana atarsaniz sariliktan asla kurtulmaz 3 aya kadar , hem emzirin hem mama verin