Ahsenmommii ocean marka kilo başına 1 damla şeklinde veriliyor. Arkadaşlar lütfen sağlık konusunda sosyal ağlar üzerinden akıl danışmanlığı yapmayalım. Her markanin yoğunluğu farklı olabiliyor biri 2 damla diyor digeri 1. Olur mu böyle birilerinin agzina bakarak cocuğunuza birseyler vermek🤦♀️ Sorduğunuz marka kilo basına 1 damla. Geçenlerde hastahaneye bir bebek getirdiler 6aylık annesi yine bu tarz bi blogdan kac damla vermeliyim diye sormus. D vitamini basit bir vitamin degil olmasj gerekenden fazla verdirmis baska bir anne ona. Taşikardiyle bebegi yeni doğana yatirdik. Allah rizasi icin yapmayin şu cahilliği🤦♀️