[silindi] Sleepy iz yapıyor diye molfoxe geçtim büyük olsun dedim 4 aldik kakasi çıktı demek ki gevşek oluyor dedim 3 aldim bu da küçük geldi yine kaka çıkıyor bunun çözümü yok mu Allah aşkına? Bütün kiyafetlerinde kaka lekesi geri sleepy e gececem galiba
Sevensevilen [silindi] bezin sırt kısmını katlıyor musunuz ve bacaktaki lastikleri biraz açıyor musunuz ? Buna rağmen mi taşıyor
66arasim [silindi] Valla bütün. Bezleri kullandım hepsi taşırdı çocuğun kıyafeti kalmadı resmen ve çıkmıyordu çoğu şeyini attım öyle en son bimdekini deyeyim dedim gayet iyi hiç sizdema çıkma yapmıyor
kasimonbes [silindi] prima premium care sifir sizdirma 12 saatte kaliyor gece hic degistirmiyorum uyku bolunmesin diye
Deletedmom_39 kasimonbes çok pahalı canım herkesin durumu yetmeyebilir 🙈 biz sadece gece pcare takıyoruz gündüz soffie
Deletedmom_39 [silindi] 5 bezden sonra a101in sofie memnunuz canım 🌷 denemedik 8’li paketi var bi bak istersen
YaseminAren [silindi] ben paddlers pure kullanıyorum ıshal ken bıle tasmıyor diyebilirim bır ıkı lere baska marka aldım kargo gelene kadar onlarda çiş bile taştı.. Değştircksen bır de onu dene
Uzayyy Molfixin üst kısımlarını bantların hizası kadarını içine katlamanız gerekiyor . Bence çoğu kişi bebek bezlerinin kullanımını bilmiyor . Katlayıp deneyin , üzerindeki renklerle de bezin ne kadar dolu olup olmadığını anlayabilirsiniz
Doga0812 [silindi] yok şükür birkaç kere oldu hemen bez değiştim aynı yani sonra eski bezime döndüm olmadı 😀
Zeynep-Azra [silindi] sleepy molfix ve prima kullandım sleepy de az yapsa bile taşıyodu sorun bende sandım sonra molfix aldım o da sızdırdı artık konu benimle alakalı değildi anladım ve pişik olunca en son prima aldık ne pişik ne sızma hiç bişey kalmadı dolu dolu yaptığı zamanlarda bile bir kere sızdırmadı öbürlerinde kıyafet değiştirmekten bıkmıştım. Beze verdiğim parayı deterjan ve elektiriğe veriyodum primayla çok rahatım tavsiye ederim, 🥰