Kızlar aramızda bu konuda uzman olanlar varsa beni bir aydınlatabilir mi 🙏🤓 cilt bakımına başlıyorum. Karma kuruya dönük bir cildim var. Yüzüm mat duruyor. Gözeneklerim orta açık. Burun üzerimde az miktarda siyah nokta var. Akneli sivilceli çok sıkıntılı bir cildim yok. Birde bir yanağımda lazer epilasyon sonrası kahverengi ufak bir leke olustu onun rengini açmak istiyorum. Gözeneklerim küçülsun, siyah noktalarim gitsin, cildim parlasın istiyorum. Elimde niacinamide serum, retinol serum, aha-bha tonik, arbutin-hyaluronik asit serum, c vitamini serum var. Bunları nasıl kullanmalıyım? Ya da kullanmamam gereken bir şey var mı, bu ürünler fazla mı? Set şeklinde almıştım daha uyguna geliyor diye ama cildimi de birdenbire yormak istemiyorum. Sizin rutinleriniz nasıl ?