Fidanceylan Kızlar hipp mama kullanıyoduk bebelag gol denim dedim bebegimin kakası cok sıvı ishal olabilirmi kullanan varmı gol
Elftezcan Fidanceylan bende bebelac gold kullanıyorum 4 aydır bizde isal olmadı hipp mamadan geçtim bende ama her bebekte farklı etki oluyor mamalarda bize çok iyi geldi çok yaradı hiç gaz yapmıyor bebeğime
Yigitefeninannesi_ Fidanceylan bende hipp kullanıyorum bebelac gold deniyim demiştim hipp e göre daha sıvıydi kakasi hippe devam ettim bende