Merhaba güzel anneler 🌼 oğlum 19 aylık Perşembe günü 37.5 ateşle öğle uykusundan uyandı daha öncesinde birşeyi yoktu su içerken çok ağladı boğazları acıdı sanırım neyse gece 39.5 ateşi çıktı sabaha kadar böyle devam etti ilaç verdim etkisi gecince tekrar çıktı doktora götürdüm o zamanda ateşi 39du doktor boğazları ve ağzı aft olmuş dedi günü Birlik tedavi oldu ateşi dusmeyince kandaki enfeksiyon da 8 çıktı 1 günlük yatış yaptık serum ilaç falan derken 36.5 düştü ateşi eve geldik yarım saat sonra tekrar çıktı ilaç verdim çok şükür 2 gündür ateşimiz yok ama iştahsızlık var hiç bişey yemiyor 2 lokma yiyo daha fazlası yok agliyo aç biliyorum ama yiyemiyo doktor 3 tane ilaç verdi
Aklovir şurup
Aftoral sprey
Gliserin novokan el yapımı damla
Köpek dişleri çıkıyor sanırım birde alt dişler şişti
Sizde de oldu mu çok bunaldım aç susuz kaliyo canım sıkılıyor