Elyamm Aynı şeyi bende yaşadım, bende sezeryan doğum yaptım normalmiş şimdi 2.ayim ve 2.adetimi oldum🤷🏻♀️ Bende mama desteği alıyorum süt bitimi vs sanmıyorum içiniz rahat etmesi açısından araştırabilirsiniz ama ben de öyle bı durum olmadı. 9 ay sonra bu durumu yaşamak da bı garip gelmiyor değil 😂