5 aylık bebeğim var 3 aydır aşırı saç dökülmesi yaşıyorum saçlarım uzundu boyatmıştım boyadan olduğunu düşündüm kısacık kestirdim ☹️Emzirme döneminde saç dökülmesi olurmuş ama ben kel kalmak üzereyim resmen saç kıran gibi açılmalar oldu kafamda lütfen başına gelen ve çözüm bulan varsa söylesin