Hayatım öncelikle bebişine hayırlı uğurlu olsun. Şöyle söyleyeyim down dediğin şey daha normal ultrasonda ense kalınlığından çıkıyor. Genelde 12 hafta kontrolünde belli olur. Orada belli olmazsa 24-28 hafta arası detaylı ultrasonda çıkar. Çünkü orada birçok organı ya da yüz yapısı temel anlamda oluşmuş oluyor. Hadi orada da belli olmadı diyelim doğunca doktorlar anlıyor. Hatta şöyle söyleyeyim down bebişlerin çoğunda el çizgisi farklı oluyor mesela hepimizde eğilimli çizgi var ya, onlarda genellikle dümdüz ve çok net bir el çizgisi oluşuyor. Bir de down bebeklerin yüz görünümü nerdeyse bire bir birbirlerine benziyor. Yani bir yerlerden muhakkak bir şeyler anlaşılırdı. Sen gönlünü ferah tut.