Prensinannesi20 Merhabalar 4 aylık oğlumda 2 ci ayda başlayan konağımızla balımız dertte. Ne denediysem geçmiyor mustela köpük şampuan kullanıyoruz oda işe yaramadı hergün yaglayıp tarıyoruz kuruduğu an tekrar başlıyor Sizler ne denediniz nasıl kurtuluruz bundan kaşlarında ve kulaklarındada oluyor aynı zamanda cokta temizleyince kızarıyor heryeri önerilerinizi bekliyorum
Zyneppp Biraz karbonat biraz zeytin yağı banyodan 15 20 dk önce sürüp bekletip tarayınca 2 3 banyoda tekrar ederseniz bişeyi kalmıyor birde konak tarakları var daha ince sık o çok güzel temizliyor yoksa eğer alabilirsiniz
Leo2020 Geçmeyen konak besin alerjisi belirtisi olabilir. Mesela bizde süt alerjisi var süt ürünü içeren besinleri artırdığım zaman konak tekrarlıyor. Bu konuyu da bir değerlendirebilirsiniz. Biz mustelanın konak kremi ve konak şampuanını kullanıyoruz. Kremi 1 gece öncesinden sürüp bekletiyoruz sonra yıkıyoruz şampuan ile. 2 banyo sonra geçiyor.
Leo2020 Hatta kaş ve kulak kuruluğu falan belirtiler bizimki ile aynı sizin de 😌 kakasında mukus, gürültülü kokulu kaka, gaz vs sorunu var mı
sglkc Arko kremin küçük tüp şeklinde olanını bütün saçına sürmüştü annem tarayıp temizlemişti hiçbişey kalmadı bir daha da olmadı