Karpuzlufistiksarma  Kızlar bu tarz ayaklar sağlam oluyor mu ? Mutfağıma almak istiyorum bunu . Kullanan varmi acaba ? Benim masam metal ayakktı hep pas oldu ve eskisi bu ayak hem hoşuma gitti hemde pas olmaz diye düşündüm
tuzludakota Karpuzlufistiksarma 2 yıldır kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yaşamadık, bu yorumdan sonra daai yaşamayız inşallah 😂
Cyerg Karpuzlufistiksarma siyah tavsiye etmem eğer siyah alacaksanız, krem bej rengi varsa bunun çok güzel olur, yada mutfağınıza göre açık gri 😍
Karpuzlufistiksarma Fusunf acaba masada nasıl olur ki ağır gelirmi acaba üstüne sofrayı kurunca filan diye düşündğm tek işte ince olması beni düşündürüyor
Fusunf Karpuzlufistiksarma bunlar çok moda ya genelde herkes kullanıyor bence sağlamdır diye düşünüyorum cunku yoksa kimse almaz kullanmaz bide zaten satılmaz yorumları okudunuz mu
Karpuzlufistiksarma Cyerg beyaz rengi var onu alacağım mutfağımız eski usul pempe fayans vs kiraciyız bu arada yerler acık mavi fayans 😂 tezgah pembe granit… karman çorman :) ben de beyazını beğendim son dk onu alıyorum
Cyerg Karpuzlufistiksarma çok güzel olur. Bende kiraciyim şanslıyım ki uyum sağladı masamla 😂 hayırlı olsun şimdiden
Dimitrina_kovaceva Karpuzlufistiksarma benim orta sehpam var bunun aynısı ama aynı kalitede midir bilmem. Çok sağlam