Of bu postları gördükçe çıldırıyorum. Adam ortopedi doktoru ama ağrıya, çocuklarda iştahsızlığa, ciltteki lekere iyi geldiğini iddia ettiği ürünleri var. Aynı zamanda güzellik merkezi var. Adam tüm tuşlara aynı anda basıyor. Çocuğunuz 6 aylık ek gıda almıyor diyosunuz neden almıyor da bu tarz ürünlere başvuruyosunuz hanımefendi, iştahsızsa ne yapsanız iştahsız olacak zaten çocuk. Sütü yetmeyen her anne böyle ürün mü alıyor, mama veriyor. Mama vermek yerine neden bu ürün? bi de içinde ne olduğunu bilmediğiniz şeyler kullanıp çocuğunuza zarar verip vermeyeceğini bilmiyorsunuz. Trendyoldaki yorumlar iyi diyosunuz büyük çoğunluğu parayla yaptırılıyor. Satışı yüksek diyosunuz onu da parayla yaptırıyorlar. Çocuklarına o kavanozda başka ürün vermediğini nerden biliyosunuz? Ayrıca genetik diye de bişiy var instagramdan antifenomenetkisi3 takip edin ne demek istediğimizi anlayacaksınız. Fason ürünleri kendi ürünleriymiş gibi satıyolar. Ürünün normal fiyatı 100 lira işi yapan şirketin bunlar 200 liraya satıyo kendi adını basıp, of bırakın şu fenomenlerin sattığı sağlık adı altındaki ürünleri ya.