Benimde ilk zamanlar Gögüs ucum yoktu silikon uc kullandım ama bebeğim kücük oldugu İcin cekerken cok yoruluyodu şırınganyla Gögüs ucumu cekip biraz cıkarmaya calisiyodum zaten o emerek daha cok cıkardı silikon uc cok önerilmiyo aslında bebek bu sefer ona alisiyo desteksiz almasını sağlayin bence yada şırınganyla ucunu cıkarmaya calisin