Ezgi-123 kan uyuşmazlığımız yok ama 3 buçuk ayda bitti sarılığımız..güneşe çıkarın günde 15 dakika hergün çok ciddi etkisi oluyor. 2 saati beklemeyin beslemek için emiyorsa sık sık verin memeyi 11 değer normal bizim 3. Ayda 9 du hala değeri.. merak etmeyin yüksek bi değer değil düşecek günden güne bi.sorun olmaz. Zaten olsa doktorunuz söylerdi