BuzluLatte Merhaba bu damlayı kullanan var mı bebeği için ? Memnun musunuz kabızlık vs gibi yan etki yaptı mı ?
Zeyneppppduygu BuzluLatte biz kullanıyoruz 2 aydır biz 6 aylıkken başladık aynı anda ek gıdaya başladık ben kabızlığmzı ek gıdaya yordum çünkü çoçuk gast doktrmz önerdi az yan etkili diye
Elvan1703 4 aydan beri kullanıyırum şuan 7 aylık kabz vs olmadı ilk başta sevmemişdi ama şimdi severek içiyoruz