Kızların merhaba iki buçuk aylık grip olmuş. Bugün doktora götürdüm akciğer filmi çekildi.Şükür temiz çıktı.Doktor şimdi ilaç yazmıyorum eğer öksürüğü artarsa ateşi çıkarsa getir.O zaman ilaç başlayacağız dedi.Benin evde yapabileceğim bir şey varmı? Yani ben emzirip bebeğime etki edebilecek onu bu hastalıktan kurtarabilecek önerileriniz varmı?