Anneler sütüm bebeğim doğduğundan beri tazyikli geliyor sürekli boğazına kaçıp öksürüyordu şuan 3 ay 20 günlük ama hala aynı. Bir ara meme reddine doğru gidiyorduk ama toparladık öncesinde sağıyorum ama hala çok tazyikli geliyor ve bebeğim kafasını gömüyor damağıyla ısırmaya çalışıyor. Bunun çözümü yok mu önerisi olan veya (öncesinde elle sağım ve makas şeklinde tutma dışında)