Pin_55 neden sallıyorsunuz peki yanlış anlamayın lütfen :) yani daha çok küçük, alıştırmasanız mı? Ayakta sallamak yorucu olmaktan ziyade bebeğe de zararlı. Sallayınca uyumuyor bayılıyor bebişler. Ben doğduğundan beri uyku öncesi rutini oluşturdum; karnı doyar en son ve uyur. Huysuzluk yaparsa uyuyamıyorsa kucağıma alıp kendimi sallarım çok hafif ki anne karnındaki sallanma hissi geçsin bebeğime diye. En en fazla yanıma yatırıp pış pış diyerek alnını okşuyorum.