Bebeğim 5 aylık doğduğundan beri 12 13 günü buluyor kaka yapmıyor daha öncede yazdım söylenilenleri yapmama rağmen olmuyor fitil yapmadan yapmıyor doktora götürdük herşey normal şimdi birde profesöre götürücem çok endişeleniyorum geçiyor mu nasıl geçiyo sürekli fitil yaparak alıştırırmıyım ek gıdada düzelir mi bilmiyorum 10 gün bekliyorum sonra dayanamıyorum fitil yapıyorum sürekli böyle 5 ayda 20 kere anca kaka yaptı ne zaman geçer bu ya (anne sütü alıyor sadece söylenen herşeyi denedim zeytin yağı masaj vs )