Aselim01 Kizlar 12 gub gecikme oldu bide kasik ve belde bu gune kadar surekli agrim var ama gelen giden uok az once acilden beta verdim hadi hayirlisi bakalim spiral var hic gecikme olmazdi bnde en fazla 2 gun oluyordu gebemiyim acep 🤔
starwomen Aselim01 benimde 16 gün gecikmem oldu, spiral de yoktu ama hamile değilim :) inşallah sizin de gönlünüze göre olur
-Lina- Aselim01 benim de bu ay 15 gün gecikmem oldu. Hamile değilim. Bu ay bir çok kişiden reglinin geciktiğini duyuyorum 🌸 hayırlısı olsun
Ilosumm Aselim01 ayy bende de spiral var nerdeyse 1.5 senedir ve ilk defa geciktim. Korktum kaset test yaptım yok gibi ama stresim ya hamileysem diye
Aselim01 starwomen ama gelen allahtan geliyo napalim hayirlisi olsam da hayirlisi olmasam da hayirlisi
Aselim01 Ilosumm bnde oyleyim inşallah hamileyimdir ya kotu bir sorun olmasin da cunku bende bayadir bu agrilar var
Ilosumm Aselim01 valla ben hamile kalmak istemiyorum suanlik o yüzden korkuyorum Allah herkesin gönlüne göre versin