Selam anneler. 5.5 aylık olduk ama huyu suyu iyice değişti uykuya müthiş bir direniş var. Memede uyuyan bir bebek ve uyumak istemiyor resmen uyku gözünden akıyor. Çığlık çığlığa ağlıyor. Uykularından çığlıkla uyanıyor. Sizler de yaşıyor musunuz bu süreci nasıl geçiriyorsunuz