Kızlar sizce 6. Ay sonu mu başlanmalı yoksa 5.5 aylıkken mi başlanmalı? Çok kafam karışık. ben oğlumun sıkıntilarindan dolayı bir kaç doktora gidiyorum. Kimisi 5. Ayda tadıma başlaması gerektiğini, kimisi 5.5 ayda tadıma başlaması gerektiğini söyledi. İnternette bazı kaynaklar ise 6.ay sonu diyor. Bebegime doktorun attığı listeyi denemeye çalıştım, yarım çay kaşığı haşlanmış patates, bebeğim istemedi. Bende korkutmak istemedim.surevi bıraktım. Şuan 5 ay 20 günlük. Tekrar denemeye başlasam mi sizce?