Ankakusu35 tek çocuk olsa süreç geçer derdim ama 2 çocuk olunca birbirlerini de etkiliyorlar uzun sürebilir. Kızım 15 aylıkken işe döndüm, ilk aylarda hep bay bay yaparak uğurladı sonra gitmemi istememeye ağlamaya başladı. Bazı günler iyiyken bazı günler kötü tepki verdi. Bu şekilde de birkaç ay sürdü. Şu an 2,5 yaşını geçti son zamanlarda çok nadiren eğer huysuzluğu varsa gitme diyor ama ağlamıyor. Ne iş yapıyorsanız onu anlatın. Ben mesela ev çizmem lazım annecim insanlar benden ev bekliyorlar diye söylüyorum huysuz olunca. Siz de bir akşam güzelce anlatabilirsiniz çalışmak ne demek, nasıl oluyor, siz gittiğiniz yerde insanlara nasıl fayda sağlıyorsunuz gibi anlatabilirsiniz. Bir süre daha bu süreç devam edebilir ama zamanla iyice kavrayacaklardır