Bebeğim 2 buçuk aylık 1 hafta önce ishal oldu beline kadar kaka yapmıştı ondan sonraki 2 gün hiç kaka yapmadı sonra yine aynı şekilde ishal sonraki 3 günde de hiç kaka yapmadı dünde akşama kadar bekledim yine ishal bu durum normal mi doktora gitmeli miyim bilgisi olan yardım edebilir mi