ArtunBatu feragat hak düşürücüdür.
Yani davamdan feragat ediyorum yazıp dilekçesini verdiğin tarihte dava feragat nedeniyle red olur.böylece sen artık o tarihten önceki olayları affetmiş sayılırsın bir daha aynı konularla ilgili dava açamazsın. Avukatlarınız varsa elinizi çabuk tutun onlar ayak sürebilirler ön inceleme duruşması olmadan feragat edin birlikte asgari vekalet olmuş 9 bin lira😱