Kızlar normalde 38 gün veya 42 günde bir olurum şimdi 48 gündür adet olmuyorum kasıklarım belim ağrıyor adet olucakmışım gibi ama olmuyorum adet sökücü ilaç aldım iftar ve sahurda içiyorum 3 gündür ama oda fayda etmedi maydanoz kaynatıp içtim oda olmadı adet olduğumda kanvericem neden geç olduğuma dair birde hormon testi yapılan bi fikir verin ne yapmalıyım