MAlparslan Merhaba değerli kullanıcılar, Bebeğim bugün 5 aylık oldu. Yarın MAG3 denilen bir film istediler nükleer tıpta çekilecek daha önce bu filmi çektiren var mı ? Beni neler bekliyor. Bilgisi olan yazarsa sevinirim. Teşekkürler hayırlı ramazanlar ❤️
Aras_2323 MAlparslan Merhaba benim bebeğimde de böbrek genişlemesi var neden böyle bir şey istediler?
MAlparslan Aras_2323 hiç bilmiyorum sağ böbreği 5mm sol böbreği 3mm. Sünnet derisine baktılar tıkanıklık yok denildi. Öyleyse bunu çekip getirin dediler tıkanıklık vardır diyor, şaşırdım kaldım 😟
MAlparslan FredericChopin evet çektirdik bebeğim erkek. Damar yolu açıldı öncesinde süt içti sonra sıra gelince benle babası yatırdık cihaza sabit bir şekilde yarım saat tuttuk. O esnada görevli 2 kere ilaç verdi. Araliklarla.
MAlparslan civcivim0 çok geçmiş olsun süreç yukarıda da anlattığım gibi damar yolu açılıyor, ben oğlumu cihaza almadan önce mamasını verdim uyuyakaldı uyku esnasında benle babası tuttuk yarım saat sürüyor MAG3 çekimi tomografi cihazına benziyor üstü açık.
dextermorgan MAlparslan Geçmiş olsun. Tıkanıklıkla ilgili bir şey yapıldı mı acaba? Şu an var mı bir farklılık? Biz de pazartesi çektireceğiz de.