hhacerozer Kızlar merhaba 10 kişilik misaifirim olcak da var mı iftar menüsüne güzel bi ana yemek öneriniz yada toplu bi menü öneriniz ana yemek kolay ve güzel olsun istiyorum 😂
Antalyalianne hhacerozer Mercimek çorbası en kolayindan güveç verin fırına ya da tepsi de sebzeli etli yemek yaparsınız pilav bamya ya da nohut salata komposto ortaya da börek cacık yeterli
Tazeanneveminigi hhacerozer islim kebabı çok şık duruyor ve lezzeti de çok güzel. İki kat patlıcan yerine tek katla sarip yapınca çok daha kolay oluyor.