3 aylık bebeğimin kanlı mukuslu ishal kakası vardı. Tahlil sonucunda amipli dizanteri teşhisi koyuldu antibiyotik de içti ama geçmedi meğer süt ürünlerine alerjisi varmış. Ayrıca alerji doktoruna götürdük o da kakada bir kaç lökosit görüp hemen amipli dizanteri diye yapıştırıyorlar diyip kızdı hatta. 3 yaş için bilemeyeceğim ama yenidoğan zamanlarında dikkat edin alerjisi olabilir.