Pol bizde 4 ay 30 günlüğüz yarın 5’ci aya gireceğiz ben 1 haftadır öldüm uyumuyor sürekli eli ağzında gözünde kaşıya kaşıya yüzü gözü yara içinde artık çorap geçirdim ellerne böyle bi mizmiz huzursun uyku yok zorla uyutuyorum önünde durup sallamasam uyanıyor full sallıyorum memeyı tutuyor meme reddi yok ama 2 dkk emiyor bırakıp ağlıyor yaw bi yeri mi acıyor diş mi hiç bilmiyorum randevu aldım yarına götüreceğim bı genel kontrole haa birde 3 gündür büyük tuvaletını yapmıyor normalde hep yapardı Buda normal mi bilmiyorum RABBİM bağışlasın nasıp etmış bize şükürler olsun asla isyan değil ama resmen pestilim çıktı sizde durumlar aynı mı