Benimkide 13. ayında bir iki adım atıyo o kadar! Koltuktan ya da sandalyeden elini tam ayıracakken sanki bi güvensizlik geliyo çocuğa hop hemen yere bırakıveriyor kendini. Elinden tutuyoruz yürüyo ama elini bırakıcamızı anladığı an yine yerde buluyoruz.. İlk adım arabası aldık yürüteç gibi olanını aldık hatta normal yürüteçte aldık ama yok oturup onları parmaklamak daha çok hoşuna gidiyo hiçbirini yürümek amaçlı kullanmak istemiyor 🫤 kumandayla şarj cihazını çok sever o ayaktayken elimde tutuyorum gel al hadi diyorum böyle bi kendini salacak gibi oluyor gelsem mi gelmesem mi diye düşünüyor falan sonra hızlı hızlı emeklemeye geçiyo öyle geliyo. 18 aya kadar normal dense de insanın kafasında hep yürüyecek mi neden yürümedi diye soru işareti işte