Kızlar bebeğim 6,5 aylık düzeltilmiş 4,5 aylık. Hastaneden eve geldiği gündem beri her türlü sese alıştırdım hiç kasmadım gürültülü bir mahallede / site de oturduğum için alışsın istedim ve alıştırdım. Gel görelim ki son 2 haftadır bebeğim seslere ağlayarak tepki veriyor. Örnek vereyim dün görümcem keman çaldı çok değil bir kaç saniye bir notayı denedi ve bebeğim önce pür dikkat izledi ardından bastı çığlığı 10 dk susturamadık çocuğu ve resmen kemanla görümcemi görünce hep ağlamaya devam etti. Ondan hemen önce de eşimin dayısına oturmaya gittik 3 gün falan oluyor 18 aylık bir oğlu var çocuk bağırınca bizim ki ağlamaya başladı ilk sesinden ani gelinde korktu dedim ama yok çocuk her bağırdığın da güldüğünde oğlum hep ağladı. Son olarak da yine dün akşam eşimle bi konuda güldük ben bir tık kahkaha atarak gülünce bana baktı baktı ve ağlamaya başladı. Şimdi merak ettim bu bi süreç mi ? Annem sesleri keşfetti ondan olmuştur diyor ama ben yine de size de sormak istedim seslere bu kadar tepki vermesi normal mi ? Nasıl bir yol izlediniz ? Aniden olsa sesler anlıyorum ama bizzat izlerken de korkması falan bi düşündüm.. korkmuş olma ihtimali de uok öyle gözümle bir şeye şahit olmadım. Canımı sıktı bu durum daha bir çok olay yaşadık yani öksürmeye korkar olduk valla dün akşam öksürük tuttu eşim kafamı yastığa bastırıyor sus sus diye 😂😂😂😂😂