Oğlum 5.5 aylık doğduğundan beri kıtırdama sesi var özellikle diz kapaklarından geliyor. Bir ara azalmıştı son zamanlarda tekrar arttı. Ayak bileğinden dirseklerinden de geliyor ara ara. Gece yatağında yatırırken bile duyuyorum kıtırdama sesini. Normal mi bu durum, yaşayan var mı?