Canlar merhaba. 19 aylık kızım var emziriyorum. Adetim düzensizdi ama kiloya bağlı olarak düzensizdi. Kilo alınca 33 günü gördüğüm olmuştu. Ama ilk defa kilo almadım verdiğim halde 34.gğndeyim hala hastalanmadım. Hiçbir adet belirtim yok desem yeridir. Siz nasıl fark etmiştiniz hamile olduğunuzu? Bugün bi aksilik çıkmazsa beta hcg vereceğim ama çok gerginim sürpriz bi bebek olabilir diye. Allahtan hayırlısı