Selam kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük çalışmaya başlayacağım şimdiye kadar sadece anne sütü aldı emdi sağıp sütümü bırakayım diyorum ama sütüm gelmiyor mama verseler ben çalışırken olur mu ek gıda mı versek ya da şimdiye kadar tadım yaptırdım 7-3 arası işteyim